loading...

آس چارتر

بازدید : 7
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 15:52

دیدن افسانه های جزیره هنگام

در جزیره هنگام یکسری سنگ وجوددارد که شبیه انسان هستند و در این مورد افسانه های بسیاری است مانند اینکه در گذشته مادر و دختری درحال فرار از دست راهزنان بودند و از خدای خود می خواهند که تبدیل به سنگ شوند و دعای آنها مستجاب می شوند. برای دیدن چنین سنگ های باید از مردم بومی آنجا کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند شما را به آنجا ببرند. البته تصاویر بسیار کمی از این سنگ ها وجود دارد. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر تهران قشم در مشهد می باشد.

کشتی های استعماری جزیره هنگام

در گذشته هنگام برای اروپا اهمیت بسیار شگرفی داشته است. اگر به آنجا سفر کرده اید یک بقایای کشتی از پرتغال و انگلیس را خواهید دید. در زمان قاجار استعمارگران از اهمیت این جزیره آگاه شده اند و اکثر نیروهای خودرا آنجا مستقر کرده اند. در سال ها بعد رضا خان آنها را از جزیره اخراج کردند و در حال حاضر بقایای از کشتی از آنها وجوددارد و می تواند یک اثر تاریخی بسیار با ارزش به حساب بیاید

زندگی بومی و بازارچه محلی جزیره هنگام

جزیره هنگام خیلی جزیره بزرگی نیست. فقط سه تا منطقه مسکونی دارد، یکی از این مناطق نزدیک ساحل است و به خاطر وجود گردشگر یک بازار محلی کوچک هم اونجا شکل گرفته است. دراین بازارچه می‌ توانید انواع صنایع دستی که با صدف درست میشود را خریداری کنید. یکی از جذابیت ‌های سفربه هنگام دیدن پوشش خاص سنتی جنوبی ها است. در هنگام خیلی از افراد بومی درحال آشپزی هستند و سمبوسه‌های دریایی سرخ می‌کنند. سمبوسه‌هایی که مخلفاتش صدف یا میگوهست.

بازدید : 8
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 13:31

معماری مسجد جامع یزد

مسجد جامع یزد، یکی از خارق العاده ترین و منحصربفردترین بناهای تاریخی است که علاقه‌ مندان بسیاری را در سراسر جهان، شیفته و معطوف خود ساخته است. مسجد جامع یزد به شیوه یک ایوان در دل کویر می‌ باشد و در طی حدود ۱۰۰ سال و سه دوره بنا شده‌ است. پایه ‌های اصلی مسجد را ساسانیان و بنای فعلی مسجد، از لحاظ شیوه معماری متعلق به دو دوره موسوم به آذری دانسته ‌اند. بنای گنبد خانه متعلق به دوره ایلخانی و سر در رفیع مسجد را متعلق به زمان شاهرخ و دوره تیموری دانسته ‌اند. این بنا از لحاظ خوابیدگی گنبد، سردر رفیع و بلند و همچنین کاشی کاری زیبا و منحصربه‌ فرد، شهرت دارد. شما می توانید بلیط هواپیما اهواز یزد را به صورت آنلاین درسایت آس چارترتهیه ورزرونمایید.

کتیبه مسجد جامع یزد

در زمان پسر امیر تیمور، خواجه جلال ‌الدین‌ محمود‌ خوارزمی، کتیبه ‌ای به خط نسخ به دست بهاء‌ الدین‌ هزار‌ اسب که از خوش نویسان مشهور زمان خود بوده، سوره فتح را گرد گنبد و ایوان‌ افزود؛ این کتیبه‌ ناتمام ماند و در سال ۸۱۹ به دست شاه نظام کرمانی و در زمان شاهرخ‌ میرزا‌ اتمام یافت. در همین دوره به دستور شاه نظام، اسامی دوازده امام بر کتیبه ایوان نقش‌ شد،‌ و القاب شاهرخ بر کتیبه سردر مدخل بزرگ با کاشی منقوش شد.

بخش های مختلف مسجد جامع یزد

این بنا مشتمل بر یک ایوان رفیع، گنبد خانه، دو شبستان تابستانه در طرفین آن دو گرم خانه در ضلع شرقی و غربی و یک صحن بزرگ مستطیل شکل و دو پایاب است. مسجد دارای شش ورودی است که در اضلاع مختلف بنا واقع شده اند. ورودی اصلی که در ضلع شرقی مسجد واقع شده دارای سردر رفیع و نیز کتبیه های کاشی معرق است و دو مناره نیز بر آن استوار گردیده است. این سردر زیبا در زمان شاهرخ تیموری به بنا اضافه شده و بر آن تزیینات و کاشی معرق با نفوش گره چینی و اسلیمی کار شده است. بخش اعظم این آثار به مرور زمان تخریب شده بود در تعمیرات هیئت حامیان بازسازی می شود.

ورودی های مسجد جامع یزد

ورودی مذکور به یک هشتی (کریاس) با سقف گنبدی گشوده می شود که این فضا را می توان موزه کتبیه ها نامید زیرا که انواع کتبیه های سنگی و کاشی که بر وقفنامه و فرامین حکومتی در دوره های مختلف درج شده، منصوب است.در ضلع غربی بنا درست مقابل ورودی مذکور قرار گرفته و آن هم به یک هشتی گشوده می شود که نمای این درگاه با کاشی کاری جدید تزیین یافته است. ورودی دیگر مسجد در ضلع شمالی و درست روبه روی ایوان قرار دارد. این ورودی متصل به یک کریاس است و سردر آن با کتبیه های قرآنی و تزئینات کاشی معرق جدید تزئین شده است. شما می توانید باکمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما زاهدان یزد را از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

مایی نزدیک از گنبد مسجد جامع یزد

دو گرم خانه مسجد در ضلع شرقی و غربی صحن قرار دارند، گرم خانه شرقی به شبستان شازده معروف است و دارای ۴۸ ستون مستطیل شکل با ازاره های پوشیده از کاشی های شش ضلعی و فیروزه ای رنگ است. در ضلع شرقی و غربی این گرم خانه شاه نشین هایی که در انتهای آن پنجره و نورگیرهایی تعبیه شده است. این شبستان همچنین دارای طاق های گنبدی سراسری است که در قسمت مرکزی شان نورگیرهایی سنگی هشت ضلعی قرار دارد. محراب این گرم خانه دارای دهانه گشاد با قوس های پنج و هفت کند و نیز نقوش مهری ظریف و زیبا است. گرم خانه ضلع شرقی کاملا جدید و از احداث هیئت حامیان مسجد است. این گرم خانه نیز از نوع ستون دار بوده و محراب جدید آن با کاشی های خشتی و هفت رنگ تزیین یافته است.

بازدید : 10
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 15:15

موزه های شیراز

شیراز زیباترین و سرسبز ترین شهر پرطرفدار ایران شهر شاعران نامی که هرساله طرفداران زیادی ازاین شهر و جاذبه های آن دیدن می نمایند، شیراز دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیاد که علاوه برآنها جاذبه های دیدنی دیگری نیز در خود جای داده است از این جاذبه های دیدنی می توان به موزه های شیراز اشاره کرد، در ادامه آس چارتر به معرفی موزه های شیراز می پردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر مشهد شیراز را در این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

موزه سنگ و گوهر دریای نور شیراز

یکی از موزه های جذاب و دیدنی در شهر زیبای شیراز عمارت داخل باغ ارم می باشد، قدمت این عمارت مشخص نیست عده ای آن را متعلق به دوره قاجار و عده آن را به دوره ی سلجوقیان نسبت داده اند، طراحی این عمارت توسط معمار معروف شیرازی حاج محمدحسن خان انجام شده است، مساحت باغ ارم حدود 110380 متر مربع و عمارت آن شامل 3 طبقه است، عمارت زیبای باغ ارم دارای معماری باشکوه و تزئیناتی شامل: نقاشی های رنگ روغن، گچبری و کاشی کاری، پنجره های آهنی مشبک، درهای جوبی منبت کاری شده از جنس ساج و تصاویری از شاهنامه و نبرد شاهان قاجار روی کاشی کاری ها نقش بسته شده است. در سال 1390 درطبقه همکف این عمارت موزه ای 300 متری احداث گردید، در این موزه بیش از ۱۴۰ نوع گوهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی قرار دارد، از سنگ های قیمتی و با ارزش این موزه می توان به سنگ ها و گوهرهای نایابی همچون: کهربا، الماس، یاقوت و زمرد اشاره کرد که از گران ترین سنگ های این موزه می باشد، سنگ هایی نظیر فیروزه، عقیق و جاسپر نیز از سنگ های نیمه قیمتی در این موزه می باشد.

بازدید : 10
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 12:14

سریلانکا

سریلانکا یکی از کشورهای در جنوب آسیا و بخشی از شبه قاره هندوستان است که در 50 کیلومتری جنوب هند قرار دارد. این کشور یکی از زیباترین کشورهای آسیایی می باشد که گردشگران بسیار زیادی را جذب خود می کند، در ادامه آس چارتر به معرفی این کشور زیبا و جذاب می پردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط ارزان هواپیما چارتر خارجی تهران کلمبو را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

معرفی سریلانکا

کشور زیبای سریلانکا جزیره‌ای در جنوب آسیا و در جنوب غرب خلیج بنگال قرار دارد. مساحت این کشور حدود 65 هزار و 610 کیلومتر مربع است، جمعیت این کشور ۲۰ میلیون و 200 هزار نفر است. این کشور یکی از توریستی ترین کشورهای می باشد. این کشور دارای طبیعت زیبا، پارک‌ های طبیعی، مناظر باستانی و فرهنگی با تمدن ۳هزار ساله است. که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. پایتخت این کشور شهر کلمبو و جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی سریلانکا نام رسمی این کشور است. در گذشته پایتخت این کشور کندی بوده است که حدود 120 کیلومتر با کلمبو فاصله دارد، این کشور دارای دشت ‌های تپه‌ ماهوری ساحلی و کوهستان‌ های زیادی می باشد. کوه پیدوروتالاگالا یمی از مرتفع ترین نقاط در سریلانکا می باشد که ارتفاع آن حدود 2524 متر است. این کشور جاذبه های طبیعی زیادی دارد می توان گفت این کشور حدود 103 رودخانه دارد که طولانی ترین آنها رود مهاولی است که طوبی حدود 335 کیلومتر است. جاذبه های دیگری همچون تالاب ها، آبشارها و حدود 7 هزار هکتار جنگل های حرا و جاذبه های تاریخی متعدد می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

بازدید : 12
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 10:55

قنادی فرانسوی

قنادی فرانسوی در ۱۳۴۴ خورشیدی تاسیس گردید و بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد، این قنادی در یکی از معروف ترین خیابان های تهران خیابان انقلاب قرار دارد، قنادی فرانسوی از قدیمی ‌ترین، محبوب ‌ترین و معروف ‌ترین قنادی های خیابان انقلاب محسوب می شود و دارای معماری مدرن و خاصی می باشد. این قنادی یادگار یک فرانسوی بنام ژیلبرت بارو می باشد، ژیلبرت بارو یک شیرینی پز فرانسوی بود که سال های قبل از انقلاب به ایران آمده بود و در این شیرینی پزی استخدام گشت، و از آن زمان با پخت شیرینی های فرانسوی در دل مردم جا باز کرد او شیرینی های فرانسوی را علاوه بر اینکه تهیه می کرد و در اختیار مشتریان قرار می داد و به چند نفر نیزآموزش داد و بعد از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و برای همیشه در کافه قنادی فرانسه خیابان انقلاب پخت شیرینی فرانسوی را به یادگار گذاشت.

آدرس قنادی فرانسه: خیابان انقلاب، نبش خیابان ابوریحان

خانه کیک پلاتین

خانه کیک پلاتین از قنادی هایی که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در مدت زمانی کمی توانست یکی از رکوردار ترین قنادی های معروف و پرطرفدار در سطح تهران شناخته شود، این قنادی با استفاده از با کیفیت ترین مواد و بهترین و خوش طعم ترین پخت شیرینی و تهیه انواع شیرینی و کیک با طعم های مختلف و متنوع با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف و خلاقیت در تزئین کیک ها به یکی از محبوب ترین قنادی های تهران تبدیل شود، برای سفارش انواع کیک باید از قبل سفارش دهید تا کیک مورد علاقه ی شما با طعم و تزئیئن دلخواهتان را برایتام آماده کنند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در شهر مشهد می باشد.

آدرس خانه کیک پلاتین: خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه داریوش، پلاک

بازدید : 14
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 12:29

قلعه سریزد

یزد با مساحتی در حدود 2397 کیلومتر مربع، در فلات مرکزی ایران واقع شده است. یزد دارای معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی منحصر بفردی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی دیگر از جاذبه های باستانی در یزد قلعه سریزد می پردازد، آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری تهران یزد در مشهد می باشد.

معرفی قلعه سریزد

قلعه سریزد بنای باستانی در روستای تاریخی سریزد قرار گرفته است، قدمت این قلعه به ۲۵۰۰ سال به دوره ساسانیان قرن سه تا هفت میلادی پیش بازمی‌ گردد، این قلعه بعنوان یکی از بزرگ‌ ترین صندوق امانات بانکی ایران و جهان بوده است در گذشته بوده است که از آن برای ذخیره‌ سازی و نگهداری غلات و مواد‌ غذایی و همچنین پول، طلا و زیورآلات در مواقع هجوم و غارت دشمن در این قلعه نگهداری می‌شده است.

معماری قلعه سر‌یزد

قلعه‌ی زیبای سریزد حدود 8000 متر‌مربع مساحت دارد، که در دوران ساسانی بنا شده است، و در دوره‌ی صفویه در سه طبقه مرمت و بازسازی شده است. بنای قلعه ازمصالحی مانند: خشت، گل، آجر و گچ ساخته شده است. معماری این قلعه بسیار منحصربفرد می باشد، پیچیدگی طراحی در فضاهای داخلی و بیرونی و تزئینات هندسی شگفت انگیز بسیار دیدنی و جذاب است، همچنین تزئیناتی نظیر کادربندی و شومینه ‌سازی نیز در این قلعه دیده می ‌شود. این قلعه دارای 468 اتاق می باشد که اتاق ها دارای کلید مجزایی بودند که توسط سربازی نگهداری می شدند. ده‌ها حجره‌ی خشتی نیز در طبقه‌ی بالای قلعه قرار دارد که توسط پلکانی بسیار باریک خشتی می‌توانید وارد آن اتاق شوید.

بازدید : 21
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 13:59

امکانات جزیره ام الکرم بوشهر

لازم است بدانید این جزیره هیچ گونه امکاناتی ندارد و برای بازدید از این جزیره باید با خود آب آشامیدنی و مواد غذایی خشک همراه داشته باشید. توجه داشته باشید برای بازدید از جزیره ام الکرم باید مجوزهای لازم را از سازمان محیط زیست كسب كنید. توجه داشته باشید در ام‌ الکرم باید با احتیاط قدم بردارید زیرا تخم پرندگان بر روی ساحل به تعداد بسیار زیادی تا چشم کار می کند قرار گرفته است، و هر لحظه ممکن است تخم پرنده‌ ای زیر پایتان له شود. با تهیه بلیط چارتری ارزان مشهد بوشهر از سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بهترین فصل بازدید از جزیره ام الکرم بوشهر

جزیره ام‌ الکرم یکی از جزایر جنوبی کشور است، در فصول گرم سال آب ‌و‌هوایی گرم و مرطوب دارد. بنابراین بهترین زمان بازدید از جزیره ام‌ الکرم نیمه دوم سال از ماه مهر تا فروردین ماه می باشد.

مسیر دسترسی به جزیره ام الکرم بوشهر

برای دسترسی به جزیره ام‌ الکرم ابتدا باید به بوشهر و در جاده بوشهر به ‌سمت دیر بروید، بعد به یک جاده خاکی خواهید رسید، و بقیه مسیر را باید با قایق که توسط مردم بومی آن منطقه به‌ سمت جزیره ام الکرم بروید.

آدرس جزیره ام الکرم: استان بوشهر، ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر

جاذبه های دیدنی در نزدیکی جزیره ام الکرم بوشهر

همانطور که می دانید بوشهر شهری صنعتی که به دلیل وجود ذخایره نفت و گازی که به صورت طبیعی در خود دارد و همچنین قرار گرفتن نیروگاه اتمی بوشهر در این استان لقب پایتخت انرژی ایران را به خود اختصاص داده است، علاوه بر این شهر ساحلی دارای جاذبه های تاریخی وطبیعی زیادی می باشد که در ادامه به معرفی چند مورد از این جاذبه ها می پردازیم.

بازدید : 77
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:16

معرفی کامل فشم تهران

اگر به دنبال یک جای خوش اب و هوا می گردید بهترین پیشنهاد ما برای شما روستای فشم تهران که یک منطقه ییلاقی است می باشد ، این منطقه پر طرفدار که اکثرا ساکنین تهران و مسافران از ان بازدید می کنند در شمال شرق تهران واقع شده است و مکانی عالی برای یک اخر هفته دلچسب و بی نظیر است در ادامه با اس چارتر ارائه دهنده بلیط چارتری هواپیما همراه باشید تا این روستای بکر ییلاقی را به شما معرفی کنیم. اکثر مردم تهران با فشم اشنا هستند و ان را می شناسند ، روستای فشم یکی از مکان هایی می باشد که دارای اب و هوای بسیار خوبی می باشد و همانطور که گفتیم مناسب برای اخر هفته و تعطیلات به همراه دوستان و یا خانواده است. بهترین قیمت پرواز از مشهد به تهران را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

بازدید : 23
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 11:52

شهربازی سرزمین عجایب

از مجهزترین و بزرگترین شهربازی کودکان در مشهد شهربازی سرزمین عجایب می باشد، این شهربازی در مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد و بیش از 140 دستگاه وسایل بازی نظیر: بازی­ های ویدئویی، بازی ­های گروهی، بازی­ های جایزه ­ای، سیمولاتور، بازی ­های خردسالان، توماس، هانتینگ مستر، نید فور اسپید، استخر توپ، کشتی صبا، ماشین کوبنده، ماجراجویان، آفتاب ‌مهتاب، جنگل آفریقا، کیدی راید حیوانات و ... در این شهربازی وجود دارد. علاوه بر تنوع و کیفیت دستگاه­ های بازی این شهربازی همچنین این شهربازی دارای امکاناتی همچون: رستوران و کافی شاپ و فروشگاه های خرید نیز دارد. که می تواند محیط مناسبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان باشد که به تفریح و سرگرکی بپردازند. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری اصفهان مشهد در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

ساعت کاری شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی سرزمین عجایب: خیام شمالی، بلوار بهارستان، بهارستان 2، مجتمع تجاری الماس شرق در طبقه 3 و 4

شهربازی الماس شهر

از دیگر شهربازی های مخصوص کودکان شهربازی سرپوشیده الماس شهر می باشد، این شهربازی کاملا سرپوشیده است و بیش از 120 دستگاه بازی متنوع را برای بازی و سرگرمی کودکان را دارد. نام این شهربازی سرزمین خورشید بوده است اما به الماس شهر تغییر کرده است. از وسایل بازی این شهربازی می توان به کشتی با ظرفیت 12 نفر، ترامپولین، تاب زنجیری، سرسره بادی، قطار خانواده، کشتی صبا، ماشین برقی، سورتمه، موتور شارژی، ترن کودک، قایق دستی کودک، ماشین شارژی و معروف ترین بازی این مجموعه ترن هوایی که خیلی طرفدار دارد، همچنین این شهربازی دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، پیست اتومبیل نمایشگاه های مختلف می باشد.

ساعت کاری شهربازی الماس شهر

ساعت کاری این شهربازی همه روزه از ساعت 18 الی 1 هکر نست است

آدرس شهربازی الماس شهر: میدان خیام، ابتدای بلوار خیام شمالی

شهربازی هلیوم پارک

یکی از جدیدترین جاهای دیدنی و تفریحی برای کودکان شهربازی هلیوم پارک می باشد، این پارک اولین پارک ترامپولین یا پارک پرشی در ایران می باشد، این پارک هلیومی دارای دو طبقه مجزا ویژه آقایان و بانوان است، هیلوم پارک مشهد و دارای جدیدترین و متنوع ترین وسایل بازی همچون: محوطه پرش آزاد ترامپولین، صخره نوردی، محوطه دوج بال ترامپولین، محوطه بسکتبال ترامپولین، محوطه والیبال ترامپولین، محوطه فوتبال ترامپولین، فری جامپینگ، محوطه کیک بال ترامپولین، محوطه بیلیارد با پا، ایربگ ترامپولین، گلادیاتور، طناب تعادل، ژیمناستیک و... می باشد. این مجموعه همچنین امکانات دیگری مانند: رستوران، کافی شاپ و پارکنیگ نیز دارد.

ساعت کاری شهربازی هلیوم پارک

شهربازی هلیوم پارک مشهد هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی هلیوم پارک: بلوار جانباز بین جانباز 5 و 7 در مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد،‌ طبقه 4 و 5

بازدید : 127
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 15:47

بازار قدیم قم

از بناهای تاریخی و دیدنی با معماری منحصربفرد ایرانی می توان به بازار قدیم قم اشاره کرد، این بازار تاریخی متعلق به دوره سلجوقی و ایلخانی می باشد که در آن زمان ساخت آن آغاز گردید و در دوره ی صفوی و دوره قاجار این بازار شکل امروزی به خود گرفت، در دوره های مخالف تاریخی قسمت هایی به این بازار اضافه گردید، بازار قدیم قم شامل راسته، چهارسوق، سرا، شاه نشین و تیمچه بزرگ می باشد و دارای بخش بازار کهنه و بازار نو می باشد. تیمچه بازار قم دارای ۷ حجره در طبقه‌ پایین و ۱۵ حجره در طبقه بالا است، انواع لوازم ‌خانگی، پوشاک، ظروف مسی، لوازم صوتی تصویری، پرده، پارچه، خوراکی و غیره در بازار قدیم قم به فروش می ‌رسد. بازار قدیم قم در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۷۶ با شماره ثبت ۱۹۳۷ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. با تهیه بلیط چارتر ارزان هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 208
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 173
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 4489
  • بازدید سال : 4649
  • بازدید کلی : 4649
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی