loading...

آس چارتر

بازدید : 9
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 13:59

امکانات جزیره ام الکرم بوشهر

لازم است بدانید این جزیره هیچ گونه امکاناتی ندارد و برای بازدید از این جزیره باید با خود آب آشامیدنی و مواد غذایی خشک همراه داشته باشید. توجه داشته باشید برای بازدید از جزیره ام الکرم باید مجوزهای لازم را از سازمان محیط زیست كسب كنید. توجه داشته باشید در ام‌ الکرم باید با احتیاط قدم بردارید زیرا تخم پرندگان بر روی ساحل به تعداد بسیار زیادی تا چشم کار می کند قرار گرفته است، و هر لحظه ممکن است تخم پرنده‌ ای زیر پایتان له شود. با تهیه بلیط چارتری ارزان مشهد بوشهر از سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بهترین فصل بازدید از جزیره ام الکرم بوشهر

جزیره ام‌ الکرم یکی از جزایر جنوبی کشور است، در فصول گرم سال آب ‌و‌هوایی گرم و مرطوب دارد. بنابراین بهترین زمان بازدید از جزیره ام‌ الکرم نیمه دوم سال از ماه مهر تا فروردین ماه می باشد.

مسیر دسترسی به جزیره ام الکرم بوشهر

برای دسترسی به جزیره ام‌ الکرم ابتدا باید به بوشهر و در جاده بوشهر به ‌سمت دیر بروید، بعد به یک جاده خاکی خواهید رسید، و بقیه مسیر را باید با قایق که توسط مردم بومی آن منطقه به‌ سمت جزیره ام الکرم بروید.

آدرس جزیره ام الکرم: استان بوشهر، ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر

جاذبه های دیدنی در نزدیکی جزیره ام الکرم بوشهر

همانطور که می دانید بوشهر شهری صنعتی که به دلیل وجود ذخایره نفت و گازی که به صورت طبیعی در خود دارد و همچنین قرار گرفتن نیروگاه اتمی بوشهر در این استان لقب پایتخت انرژی ایران را به خود اختصاص داده است، علاوه بر این شهر ساحلی دارای جاذبه های تاریخی وطبیعی زیادی می باشد که در ادامه به معرفی چند مورد از این جاذبه ها می پردازیم.

بازدید : 8
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:16

معرفی کامل فشم تهران

اگر به دنبال یک جای خوش اب و هوا می گردید بهترین پیشنهاد ما برای شما روستای فشم تهران که یک منطقه ییلاقی است می باشد ، این منطقه پر طرفدار که اکثرا ساکنین تهران و مسافران از ان بازدید می کنند در شمال شرق تهران واقع شده است و مکانی عالی برای یک اخر هفته دلچسب و بی نظیر است در ادامه با اس چارتر ارائه دهنده بلیط چارتری هواپیما همراه باشید تا این روستای بکر ییلاقی را به شما معرفی کنیم. اکثر مردم تهران با فشم اشنا هستند و ان را می شناسند ، روستای فشم یکی از مکان هایی می باشد که دارای اب و هوای بسیار خوبی می باشد و همانطور که گفتیم مناسب برای اخر هفته و تعطیلات به همراه دوستان و یا خانواده است. بهترین قیمت پرواز از مشهد به تهران را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

بازدید : 11
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 11:52

شهربازی سرزمین عجایب

از مجهزترین و بزرگترین شهربازی کودکان در مشهد شهربازی سرزمین عجایب می باشد، این شهربازی در مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد و بیش از 140 دستگاه وسایل بازی نظیر: بازی­ های ویدئویی، بازی ­های گروهی، بازی­ های جایزه ­ای، سیمولاتور، بازی ­های خردسالان، توماس، هانتینگ مستر، نید فور اسپید، استخر توپ، کشتی صبا، ماشین کوبنده، ماجراجویان، آفتاب ‌مهتاب، جنگل آفریقا، کیدی راید حیوانات و ... در این شهربازی وجود دارد. علاوه بر تنوع و کیفیت دستگاه­ های بازی این شهربازی همچنین این شهربازی دارای امکاناتی همچون: رستوران و کافی شاپ و فروشگاه های خرید نیز دارد. که می تواند محیط مناسبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان باشد که به تفریح و سرگرکی بپردازند. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری اصفهان مشهد در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

ساعت کاری شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی سرزمین عجایب: خیام شمالی، بلوار بهارستان، بهارستان 2، مجتمع تجاری الماس شرق در طبقه 3 و 4

شهربازی الماس شهر

از دیگر شهربازی های مخصوص کودکان شهربازی سرپوشیده الماس شهر می باشد، این شهربازی کاملا سرپوشیده است و بیش از 120 دستگاه بازی متنوع را برای بازی و سرگرمی کودکان را دارد. نام این شهربازی سرزمین خورشید بوده است اما به الماس شهر تغییر کرده است. از وسایل بازی این شهربازی می توان به کشتی با ظرفیت 12 نفر، ترامپولین، تاب زنجیری، سرسره بادی، قطار خانواده، کشتی صبا، ماشین برقی، سورتمه، موتور شارژی، ترن کودک، قایق دستی کودک، ماشین شارژی و معروف ترین بازی این مجموعه ترن هوایی که خیلی طرفدار دارد، همچنین این شهربازی دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، پیست اتومبیل نمایشگاه های مختلف می باشد.

ساعت کاری شهربازی الماس شهر

ساعت کاری این شهربازی همه روزه از ساعت 18 الی 1 هکر نست است

آدرس شهربازی الماس شهر: میدان خیام، ابتدای بلوار خیام شمالی

شهربازی هلیوم پارک

یکی از جدیدترین جاهای دیدنی و تفریحی برای کودکان شهربازی هلیوم پارک می باشد، این پارک اولین پارک ترامپولین یا پارک پرشی در ایران می باشد، این پارک هلیومی دارای دو طبقه مجزا ویژه آقایان و بانوان است، هیلوم پارک مشهد و دارای جدیدترین و متنوع ترین وسایل بازی همچون: محوطه پرش آزاد ترامپولین، صخره نوردی، محوطه دوج بال ترامپولین، محوطه بسکتبال ترامپولین، محوطه والیبال ترامپولین، محوطه فوتبال ترامپولین، فری جامپینگ، محوطه کیک بال ترامپولین، محوطه بیلیارد با پا، ایربگ ترامپولین، گلادیاتور، طناب تعادل، ژیمناستیک و... می باشد. این مجموعه همچنین امکانات دیگری مانند: رستوران، کافی شاپ و پارکنیگ نیز دارد.

ساعت کاری شهربازی هلیوم پارک

شهربازی هلیوم پارک مشهد هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی هلیوم پارک: بلوار جانباز بین جانباز 5 و 7 در مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد،‌ طبقه 4 و 5

بازدید : 15
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 15:47

بازار قدیم قم

از بناهای تاریخی و دیدنی با معماری منحصربفرد ایرانی می توان به بازار قدیم قم اشاره کرد، این بازار تاریخی متعلق به دوره سلجوقی و ایلخانی می باشد که در آن زمان ساخت آن آغاز گردید و در دوره ی صفوی و دوره قاجار این بازار شکل امروزی به خود گرفت، در دوره های مخالف تاریخی قسمت هایی به این بازار اضافه گردید، بازار قدیم قم شامل راسته، چهارسوق، سرا، شاه نشین و تیمچه بزرگ می باشد و دارای بخش بازار کهنه و بازار نو می باشد. تیمچه بازار قم دارای ۷ حجره در طبقه‌ پایین و ۱۵ حجره در طبقه بالا است، انواع لوازم ‌خانگی، پوشاک، ظروف مسی، لوازم صوتی تصویری، پرده، پارچه، خوراکی و غیره در بازار قدیم قم به فروش می ‌رسد. بازار قدیم قم در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۷۶ با شماره ثبت ۱۹۳۷ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. با تهیه بلیط چارتر ارزان هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 17
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 12:08

17 مکان دیدنی بجنورد

بجنورد یکی از زیباترین شهرهای شمالی است که دارای جاذبه های گردشگری زیبایی هست در این مقاله از آس چارتر سعی داریم شما را با مکان های دیدنی تفریحی و تاریخی بجنورد اشنا کنیم. اگر می خواهید به بجنورد سفر کنید کافی است بلیط چارتری و خرید بلیط چارتری تهران بجنورد خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

بازدید : 9
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 15:24

تنگه چاهکو قشم

جزیره ی زیبای قشم یکی از جزایر استان هرمزگان که دارای جاذبه های طبیعی و باستانی بسیار زیادی را در خود جای داده است. از این رو گردشگران و مسافران زیادی هرساله برای تفریح و بازدید از این جزیره زیبا به قشم سفر می کنند، در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز در قشم یعنی تنگه چاهکو می پردازد. در ادامه با ما همراه باشید. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان مشهد قشم در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

معرفی تنگه چاهکو قشم

تنگه چاهکو یکی از جاذبه های فوق العاده بی نظیر و شگفت انگیز ژئوپارک قشم محسوب می شود که در 70 کیلومتری قشم و در روستایی بنام چاهوی شرقی واقع شده است. این تنگه ی زیبا و منحصربفرد یک پدیده زمین شناسی در ایران محسوب می شود. که نمونه هایی از این پدیده همچنین در کشورهایی مانند: آلمان، انگلیس، چین، آمریکا و ... وجود دارد. تنگه چاهکوه یکی از جاذبه های ژئوپارک قشم نیز به شمار می آید.

بازدید : 10
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:12

غار چال نخجیر، غار زنده دنیا

در این مقاله از اس چارتر قصد داریم یکی از غارهای زیبا در استان مرکزی و در میان راه دلیجان به نراق را به شما معرفی کنیم ، غار چال نخجیر در یک منطقه ای به نام چال نخجیر در دامنه کوه تخت قرار دارد ، حدود 95 درصد از دیواره های این غار پوشیده از رسوبات اهکی هستند که بقیه ان از سنگ است در ادامه به معرفی کامل این غار خواهیم پرداخت.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین قیمت بلیط چارتر همراه همیشگی سفرهای شما عزیزان میباشد.

بازدید : 10
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:16

معرفی بهترین رستوران های اهواز

اهواز با در دست داشتن غذاهای خوش طعم جنوبی و خوشمزه باعث شده تا به غذاهای لذیذ جنوبی معروف بشود مردمان اهواز بسیار خونگرم و مهربان می باشند قطعا سفر کردن به این شهر جنوبی خاطره ای فوق العاده به همراه خواهد داشت ، شهر اهواز با غذاهای دریایی و کباب های اهوازی مورد پسند همه نوع سلیقه است بعد از گشتن در شهر زیبای اهواز مطمئنا به دنبال رفع خستگی در بهترین رستوران های اهواز هستید از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما این رستوران ها را معرفی کنیم در ادامه همراه اس چارتر سامانه خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باشید.
بازدید : 17
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 18:12

زیگورات چغازنبیل در شوش

شوش یکی از شهرهای جنوبی می باشد که در منطقه جنوب غربی ایران قرار دارد. شوش یکی از شهرهای استان خوزستان می باشد و در فاصله 115 کیلومتری از شهر اهواز یکی از شهرهای بزرگ خوزستان قرار دارد. در این مطلب می خواهیم شما را با اثر تاریخی و زیبای شهر شوش یعنی زیگورات چغازنبیل آشنا کنیم. متاسفانه شهر شوش دارای فرودگاه نمی باشد و اگر قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید شما می توانید ابتدا با هواپیما به اهواز و سپس با اتوبوس یا اتومبیل های شخصی به شوش سفر کنید. آس چارتر بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما اهواز در مشهد می باشد.

شوش یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی ایران می باشد که قدمت آن به دوران تمدن ایلامی ها برمی گردد یعنی حتی پیش از ورود آریایی ها به خاک ایران. شوش از 4 هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز وجود داشته و دارای اهمیت سیاسی مذهبی در میان مردم آن دوران داشته است. این شهر تا قبل از حمله پادشاه آشور به این شهر یکی از شهرهای آباد و زیبا به شمار می رفته است.

این شهر را به نام موزه ای از دوران های مختلف سیاسی در ایران می شناسند چرا که تقریبا در تمامی دوران های سیاسی از جمله دوره پیش از اسلام، دوره پس از اسلام و... دارای تمدن و اهمیت زیادی بوده است. طبیعی است که چنین شهری دارای آثارتاریخی زیادی می باشد. یکی از این آثار زیگورات چغازنبیل می باشد. چغازنبیل در 40 کیلومتری جنوب شرقی شوش و 35 کیلومتری غرب شهر شوشتر قرار دارد. شما می توانید بلیط هواپیما اصفهان اهواز خود را از آس چارتر تهیه کنید.

بازدید : 17
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 14:30

در سفر به دبی بهتر است چه پولی ببریم ؟

بعد از توضیح واحد پول و دسته بندی اسکناس ها و سکه های رایج در امارات به بحث اصلی می رسیم این مبحث می رسیم . در سفر به دبی چه پولی ببریم و کدام ارز برایمان به صرفه تر است؟ آیا می توان پولمان را به واحد پول رسمی کشورمان (ریال) به دبی ببریم و آن جا آن را تبدیل کنیم؟ آیا برایمان بهتر است در این جا پولمان را به دلار تبدیل کنیم؟ یا می توانیم در همین ایران کل بودجه سفر را به درهم اماراتی تبدیل کنیم و درهم را با خود به سفر ببریم؟ کدام برای ما به صرفه تر است؟

هر کسی که بلیط چارتر مشهد دبی گرفته باشد حتما چنین سوالاتی برایش پیش می آید پس در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم .

اگر تا به حال سفر خارجی را تجربه کرده باشید حتما با مفهوم ارز مسافرتی آشنا هستید و مفهوم آن را می دانید . به هر مسافر با توجه به مقصد سفر مقداری ارز به عنوان ارز مسافرتی و به صورت دلار و در حال حاضر یورو به شما ارائه می شود. در یکی دو سال اخیر این مقدار کاهش پیدا کرده و بین ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ یورو با توجه به مقصد مورد نظر به هر مسافر ارز به مسافران اختصاص پیدا می کند. از طرفی، بسیاری از مسافرانی که به دبی و امارات سفر می کنند قصد خرید دارند و اصلا شاید به همین هدف به این کشورسفر می کنند. بنابراین احتمالا به ارز بیشتری احتیاج دارند و این سوال برایشان پیش بیاید که در سفر به دبی چه واحد پولی ببریم؟

مبلغی که به عنوان ارز مسافرتی به هر مسافر داده می شود در حال حاضر به صورت یورو به مسافر پرداخت می شود. اگر در ایران اقدام به خرید درهم اماراتی بکنید شاید خیلی برایتان مقرون به صرفه تمام نشود و این کار را به شما توصیه نمی کنیم. پیشنهاد ما این است که هزینه سفر و پولی که همراه خود می برید را حتما به صورت دلار یا یورو ببرید. در دبی صرافی های بسیار زیادی وجود دارند که دلار یا یوروی شما را به درهم اماراتی تبدیل می کنند و از این نظر لازم نیست نگرانی ای داشته باشید و به راحتی می توانید اینکار را انجام دهید . علاوه بر صرافی ها، بسیاری از هتل های دبی هم کار تبدیل ارز را برای مسافران انجام می دهند و در مراکز خرید و مناطق مختلف هم صرافی هایی متعددی وجود دارد که شما به راحتی می توانید تبدیل ارز را انجام دهید . در مرکز خرید دبی، مرکز خرید مارینا و … صرافی ها و مراکز تبدیل ارز مختلفی وجود دارند که کار راحتی می باشد. اگر شما هم بلیط ارزان چارتری به مقصد دبی گرفته اید حتما نیاز دارید که صرافی هایی برای تبدیل ارز به واحد پول امارات را بشناسید. برای راحتی و آسایش شما در ادامه برخی از معتبرترین صرافی های دبی را به شما معرفی می کنیم:

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 247
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 815
  • بازدید ماه : 3329
  • بازدید سال : 3489
  • بازدید کلی : 3489
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی